top of page
תמונת הסופר/תמערכת האתר

מזמור לתודה | הרופאים לא נתנו לו סיכוי, השבוע הוא התחתן

בסוף שבוע שעבר נכנס אל החופה החייל נדב וינברג לאחר שנפצע קשה בפיגוע בעיר דוד בו הסתער על המחבל וניטרל אותו | רגע לפני חתונתו: החייל שנפצע קשה הגיע להודות למרן הראש"ל הגרש"מ עמאר: "התפללתי שלא יהיה חילול ה" | צפו בתיעוד המרגש (חרדים)


חיים רוזנבוים | כיכר השבת | 16:06



בסוף שבוע שעבר נכנס אל החופה החייל נדב וינברג לאחר שנפצע קשה בפיגוע בעיר דוד בו הסתער על המחבל וניטרל אותו. במהלך העימות עם המחבל חטף נדב שני כדורים בבטן שגרמו לפציעה קשה ובמשך תקופה הוא נאבק על חייו בבית החולים.


במהלך אשפוזו הגיע הראשון לציון הגרש"מ עמאר אל בית החולים ונשא תפילה מיוחדת לרפואתו השלמה.


בסיום הביקור הודה מנהל בית החולים פרופסור מרין לראשון לציון, אך ציין בפניו כי נדב נמצא במצב קשה מאד מבחינה רפואית וחסר סיכוי לצאת ממנו, אך הרב אמר למנהל בית החולים כי היו דברים מעולם בכח התפילות, לאחר מכן הרים הגרש"מ עמאר את ידיו ואמר "יהי רצון שלא יהיה חילול השם".

לאחר תקופה למרות כל התחזיות והסיכויים שלא נתנו לו לשרוד ב"ה נדב חיים חזר לאיתנו ואף זכה להתארס. מיד עם אירוסיו הגיע החייל לראשון לציון יחד עם הכלה ובישר לו על השמחה והודה על התפילות


כאמור ביום חמישי האחרון נכנס נדב תחת החופה כאשר רגע לפני, שוב עלה למעונו של הראשון לציון הגרש"מ עמאר להודות לו על התפילות הרבות שבקעו רקיעים וגרמו לו לשוב לאיתנו ואף להכנס בברית הנישואין.


במהלך הביקור סיפר מרן הראשון לציון לחייל את השיחה עם מנהל בית החולים, וציין בפניו כי נשא תפילה שהתפילות התקבלו שלא יהיה חילול השם ח"ו

0 תגובות

Comments


bottom of page