top of page
תמונת הסופר/תמערכת האתר

ונתנו ה' אלוקיך בידיך | מרן רבנו בדברים על חיסול נסראללה

בצאת השבת התבשר עם ישראל בבשורה הטובה, עם הדיווחים על חיסולו של מנהיג ארגון הטרור חיזבאללה ומי שהיווה עשרות שנים איום קיומי על מדינת ישראל, נסראללה ימ"ש.


קרדיט תיעוד: מ.א.ח.


בשיעור השבועי, שנערך השבוע בהיכלה המורחב של ישיבתינו הקדושה בהשתתפות מרן הראש"ל הגרש"מ עמאר שליט"א ומורנו הגאון הגדול רבי צמח מאזוז שליט"א, דיבר מרן ראש הישיבה רבנו הגר"מ מאזוז שליט"א אודות החיסול הממוקד והמוצלח.


"היום מתקיים בנו הפסוק "ונתן השם אלוהיך את כל האלות האלה על אויבך ועל שונאיך אשר רדפוך" רדפו אותנו שנה שלמה מכאן ומכאן ומכאן ומכאן, הקדוש ברוך הוא שילם להם לאט לאט.


קודם כל אברהם ראיסי ימ"ש (לפני פסח אמר "המדינה הזאת לא תעמוד אפילו חודש ימים" תחכה תראה כמה אתה תעמוד..) אחרי פסח נסע במטוס, והיו שלושה מטוסים, אחד קדימה אחד אחורה, כביכול מוגן, "אמצעי משובח" אמצעי מסובך, והוא נסע, פתאום המטוס שלו באמצע התפוצץ. התפוצץ. שני המטוסים נשארו והוא בדיוק קיבל מכה התפוצץ.


עכשיו גם כן נסראללה אמר אותו דבר לפני זמן מה, אמר "העם הזה רק מתרברבים, ניתן להם טיל אחד שיגיע מאילת ועד מטולה, לא יישאר בהם וכו'" ועכשיו קבל את המתנה שלו."


מרן ראש הישיבה דיבר על הצורך בהודאה לקב"ה על הניסים הגדולים, ועל החובה בשמירה על זהות המדינה כיהודית לפחות במרחב הציבורי.

0 תגובות

Comentários


bottom of page