top of page
תמונת הסופר/תמערכת האתר

מורנו הרב צמח השתתף אמש בחתונת נכדו של יו"ר התנועה

אמש (חמישי) התקיימה בעיר אשדוד חתונת נכדו של יו"ר התנועה הרב אריה דרעי בהשתתפות מורנו הגאון הגדול רבי צמח מאזוז שליט"א.


עוד השתתפו בשמחה שורה ארוכה של ראשי ישיבות רבנים דיינים ואישי ציבור, זקן מועצת חכמי התורה הגאון הגדול רבי משה מאיה שליט"א, חבר המועצת הגאון הגדול רבי דוד יוסף שליט"א, חבר המועצת הגאון הגדול רבי אברהם סלים שליט"א, חבר המועצת הגאון הגדול רבי שלמה בן שמעון שליט"א, חבר המועצת הגאון הגדול רבי שלמה מחפוד שליט"א, וכן הרה"ר לשעבר הר' יצחק יוסף הי"ו.


קרדיט: אלחי טל

2 תגובות

2 commentaires


"יו"ר התנועה"?! "הרב"?! כרגע, במציאות הנוכחית אין לנו שום חלק ונחלה איתו, כל עוד לא ביקש את סליחת מרן שליט"א! גם אם יהיו אלף מכתבים, ואלף צילומים. ולא אני אומר זאת, מרן שליט"א אמר זאת במפורש בשיעוריו השבועיים (כולל לאחרונה!). מה זה צריך להיות, ועוד באתר שמיועד לבוגרי הישיבה; "יו"ר התנועה" ככה בפשיטות? כאילו זה "יו"ר התנועה" שלנו?! מה השטויות האלה?


והנה בתארים על הראשון לציון, רואים שהקצנת לצד השני. לפחות משהו מינמלי, או לפחות התארים שנתת ל"יו"ר התנועה"... כבוד תלמידי חכמים - גם אם אין אנו מסכימים איתם - במקומו מונח. וגם לרבות ששמעתי ממגידי אמת שמורנו הרב צמח שוחח לאחמ"כ (בער"ש) עם תלמיד אחד בישיבה, ובתוך דבריו אמר לו בנושא זה: "צריך לכבד, הוא תלמיד חכם!". וד"ב.

Modifié
J'aime

"ר' פלוני הי"ו" זה התואר שכתבו בבית הכנסת שלנו על עם הארץ אחד שבא לבית הכנסת רק בערבית של שבת... לא על רב ראשי לישראל יוצא יהיה מי שיהיה. ומה גם שהקפדתם לקרוא לאריה דרעי "הרב" בתחילת הכתבה.


J'aime
bottom of page