top of page
תמונת הסופר/תמערכת האתר

והחזקת בו | ערב הרתימה לקראת שבוע הגיוס השנתי לקרן שותפים

הערב (שני) התקיים כמידי שנה ערב ההכנה לימי המגבית השנתית לקרן הצדקה 'שותפים', האירוע המושקע התקיים באולמי "יביע אומר" בבני ברק, בסימן "והחזקת בו" שיילווה את הקמפיין כולו, בהשתתפות עשרות רבות של בוגרים שבאו מצפון ומדרום מכל רחבי הארץ בכדי לקחת יעד לגיוס ולחזק את הקרן החשובה.



את הערב המכובד פתח בדברי ברכה המנחה הרב ששון טרבלסי, שדיבר על העניין שכולם יודעים למה התכנסנו וכל אחד מהיושבים בא עם מטרה ברורה לחזק את הקרן. הרב ששון הביא למתרימים דוגמה ממחלקה אחת מתוך הקרן וסיפר על כך שבשנה באחרונה ישנם שבעה עשר משפחות שרכשו דירה בעזרת קרן שותפים.


אחריו עלה לדבר הגאון רבי עובדיה מאזוז שליט"א שחשף לציבור קטע ממכתב תודה מרגש שנשלח בשבוע האחרון מאחד הבוגרים שנעזר בקרן ובמכתבו כתב כי מעבר לתמיכה הכספית והעזרה הלכאורה 'טכנית' שהקרן עוזרת, לא פחות חשובה "התחושה שיש לנו למי לפנות ושיש מי שעומד לימין בוגרי הישיבה"


את המשא המרכזי נשא מרן ראש הישיבה רבנו הגר"מ מאזוז שליט"א שהעלה אל נס את ייחודה של הקופה בכך שמיועדת ועוזרת לקהל בוגרי הישיבה, ולכן מותאמת וקשובה יותר לצרכיהם.


בסיום דבריו בירך מרן ראש הישיבה את כל התורמים לקרן "שיהיה לכם פי עשרה מינימום בתוך השנה, ופי מאה ופי אלף"


מורנו הגאון הגדול רבי צמח מאזוז שליט"א דיבר על מעלות הצדקה ועל מעלתם של המתרימים לקרן, הרב ציין לקהל כי בשעה שהוא רואה את השמות עולים על המסכים עם ההתחייבויות הגדולות הדבר משמח אותו מאוד.


במהלך הערב הגדוש, הבוגרים הרבים לקחו על עצמם יעדים גבוהים אך ריאלים, אותם יצטרכו להתרים בשבוע ההתרמה שייערך בין התאריכים ט"ו עד כ' תמוז.


לקראת סיומו של האירוע המרומם, צללו המשתתפים לנתונים הטכניים עם הדרכה על המערכת החדשה והעדכנית בה יעזרו השנה שגרירי הקרן, עם הסבר מפורט והדגמה חיה ע"ג המסכים.


בצאתו מן האולם קיבל כל בוגר ערכה מיוחדת שתהיה לו לעזר בהתרמה, ובה לראשונה בתולדות הקרן יש את רשימת תורמיו משנים עברו עם פרטיהם וסכום תרומתם, מה שיקל עליו את העבודה ויפנה לו זמן לגייס עוד ועוד תורמים חדשים לקרן.


אתר הכתר ילווה את מהלך כל הקמפיין וגיוס הכספים עד להגעה ליעד לחיזוק קופתו של מרן רבנו ראש הישיבה שליט"א. חכו לעדכונים!

תגובה 1

1 Comment




Like
bottom of page