top of page
תמונת הסופר/תמערכת האתר

ידעתי כי הושיע | התפילה המסוגלת על קברו של בנימין בן יעקב

מעמד תפילה ותחינה שע"י קרן שותפים התקיים היום (רביעי) על קברו של בנימין בן יעקב ועל קברו של התנא הממונה לצדקה בנימין הצדיק, עבור תורמי ומחזיקי קרן שותפים.



בשל הערכתו הגדולה של מורנו הגאון הגדול רבי צמח מאזוז שליט"א למאמץ הכלכלי שעושים התורמים למען הקרן, אשר הרב בפועל ממש רואה ומכוון את פעילותה ועוקב אחר כל שקל בקופתה מהיכן הוא נכנס ולאיזו מטרה הוא יצא, טרח הרב ליזום את הנסיעה ולעלות ולבקש עבורם ע"י הציון המסוגל.


על קברו של בנימין בן יעקב עלו מורנו הרב צמח עם הגאונים חברי בד"ץ משפט וצדק וכן מניין אברכים מובחרים המשמשים בבית ההוראה שע"י הישיבה. טרם התפילה נשא הרב דברים בעניין ההודאה לה' על חסדיו עימנו וקרא עם המשתתפים פרק "מזמור לתודה". [וע"ע כאן].


על קברו של התנא הממונה על הצדקה בנימין הצדיק, בעיה"ק צפת, עלו שלוחי הקרן חבר תלמידי חכמים יראי שמים מרבים שנבחרו בקפידה ע"י רבני הישיבה שליט"א.


מורנו הרב צמח והרבנים שליט"א העתירו בפרטות עבור כל שם מהתורמים היקרים שיזכו להינצל מכל רע ולמילוי בקשותיהם הפרטניות, הם וכל בני ביתם, אשר מחזיקים את הקרן החשובה ובעצם מחזיקים ביד במשפחות הנצרכות והנעזרות בה לאורך השנה כולה.

0 תגובות

Comments


bottom of page