top of page
תמונת הסופר/תמערכת האתר

שצריך מחאה אסור לשתוק | מרן הראשון לציון בשיחת מחאה חריפה

ביום שבעה עשר בתמוז, יום בו נפרצו חומות ירושלים לפני חורבן הבית, מרן הראשון לציון הגרש"מ עמאר שליט"א בשיחה מיוחדת לרדיו קול ברמה אודות הפרצה החמורה חומות ירושלים בימים אלו | מעורר



מרן הראשון לציון, בשיחתו עם ישראל כהן ויקי אדמקר בתוכנית "שמונה אפס אפס", דיבר בחריפות גדולה אודות אי התנגדותם של חברי מועצה חרדים בעיר הקודש ירושלים לתקצוב וקיום אירועים אסורים.


"עשו לאישור תקציב של העירייה, למופע שנדמה לי עוד לא היה רע כמוהו, השם ישמור ויציל. ולצערי אומרים לי, שכל החברי עירייה, כמעט כולם, לא הצביעו נגד. יש כאלה שיצאו, אבל לא הצביעו נגד. דבר כזה, מה הפחד הזה? לאן הולכים? העיקר בשביל שנשמור על כסאותינו ועל מעמדינו? לאיפה אנחנו מגיעים? פה יש דברים שצריך מחאה, אסור לשתוק."


"זה תוכחה מגולה מלב אוהב. כתוב "טובה תוכחת מגולה מאהבה מסותרת" אני מעיד על עצמי שאני אומר את מאהבה. אבל אסור לשתוק! צריכים להתעורר! בוחרים ראש לכנסת אדם שהוא דוגמה לתועבה, עכשיו נותנים תקציב ולא מתנגדים, אנשים שאמורים לייצג תורה ומצוות ואת עולם התורה, צריכים להתעורר ולחזור גם על זה בתשובה"


"וה' יזכנו, בעזרת ה' להסיר את הפסל מההיכל. זה פסל בהיכל בירושלים, זה פסל, זה בוקע את העיר, זה שבירת לוחות, יש בזה הרבה דברים נוראים"

0 תגובות

Comments


bottom of page