top of page
תמונת הסופר/תמערכת האתר

הודעה חשובה לכל בוגרי הישיבה

לפני שבע שנים התחיל הסיפור הזה, סיפור שאף אחד לא העלה בדעתו כמה רחוק הוא יגיע. עם ריבוי הסיפורים שהגיעו לשולחנו של מורנו הרב צמח שליט"א על מצוקות כלכליות ומקרים כואבים של משפחות אשר כורעות תחת הנטל, הוחלט להקים את "קרן עזרה וסיוע שותפים".



הקרן כשמה כן היא, מטרה לעזור ולסייע לכל הפניות הקשות כדי להעלותם על דרך המלך, הן משפחות שבורות, יתומים ואלמנות, עניים ובני ביתם, והן משפחות נורמטיביות לחלוטין שיכולות להיות החברותא על הספסל בכולל שנקלעו לאירוע כלכלי המחייב עזרה דחופה וחיונית.


מאז שנוסדה הקרן למעלה מתשעה וחצי מליון שקלים עזרו וסייעו למשפחות ולמקרים קשים,  כשיצאנו לדרך אף אחד לא שיער שהכח של הציבור יהיה גדול כל כך ויוכל לתת מענה נרחב כל כך לפניות הכואבות. אין ספק שזה בזכותכם. בזכות כל אחד ואחד מהחברים היקרים שתרם לקרן מאונו בימי ההתרמה השנתיים ובכך נתן לקרן את הכח להיות מה שהיא היום.


בעזרת ה', ביום שני הקרוב - ט' תמוז, יערך ערב הרתימה השנתי למען הקרן.


אותם בוגרים שהשתתפו והתרימו בשנה שעברה - מקבלים בימים אלו הזמנה טלפונית לבא ולהשתתף באירוע המכובד במעמד מרן רבנו ראש הישיבה שליט"א


אך ישנם עוד בוגרים רבים שלא השתתפו בשנה שעברה, אם אתה אחד מהם, ואתה מעוניין להצטרף להצלחה הגדולה להשתתף בכינוס ולתרום מאונך למען הקרן חשובה - צור קשר עוד היום.​​


ניתן ליצור קשר במייל v0773362060@gmail.com או בטל' 053-3189546

0 תגובות

Comments


bottom of page